برای موفقیت در "Lure of the Labyrinth" ، یک بازی ویدئویی که توسط طراحان بازی آموزشی MIT's Arcade ساخته شده است ، بازیکنان حیوانات خانگی را از یک بندر زیر زمینی ساکن هیولا نجات می دهند. با انجام این کار ، آنها معماهای ریاضی را حل می کنند ، نقشه های رمزگشایی می کنند ، لباس های هیولا را به عنوان مبل می پوشند و با آیریس ، دختر هرمس از اساطیر کلاسیک همکاری می کنند. با سرسختی ، بازیکنان می توانند طرح هیولا را خنثی کنند و صدها حیوان خانگی را آزاد کنند.


"هزارتوی" برای بچه های مدرسه در نظر گرفته شده است. این بازی با تأمین برنامه آموزشگاه های ستارگان وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده در بالتیمور و مریلند روستایی مورد آزمایش قرار گرفت ، از بازخورد معلمان استفاده کرد و برای بهبود ریاضیات و سوادآموزی در مقطع راهنمایی در نظر گرفته شده است. این همچنین به معنای یک چالش قانع کننده و رقابتی به خودی خود است.

پروفسور اریک کلوفر ، مدیر برنامه آموزش معلمان Scheller MIT و گذرگاه آموزشی می گوید: "این هم بازی خوب است و هم یک تجربه آموزشی خوب."

به همین ترتیب ، "Labyrinth" موارد زیادی راجع به فلسفه آموزش بازی ، یک برنامه طراحی واقع در محل بازی و یادگیری نشان می دهد. همانطور که اصول برنامه می نویسند ، دنیای "هزارتوی" برای کمک به بچه ها "در مدرسه و زندگی از طریق پشتکار و همکاری موفق می شوند."

به طور خلاصه ، یک بازی می تواند ذهنیت رشد را تقویت کند.

Scot Osterweil ، طراح بازی و مدیر خلاق آموزش می گوید: "هدف ما فقط ساختن بازی های جالب و جذاب در کلاس نیست بلکه واقعاً اتصال به قدردانی عمیق دانش آموزان از یادگیری و مسیر خاص خودشان در زندگی است." گذرگاه طاقدار.

اکنون ، اعضای Arcade Education ، فلسفه موجود در كتاب "بازی های رزونانس" را كه توسط MIT Press منتشر شده است ، شرح می دهند. نویسندگان کلوفر هستند. اوسترویل؛ جیسون هااس ، طراح بازی و دستیار تحقیقاتی در آزمایشگاه MIT Media و Arcade Education؛ و لوسیا روزنک ، طراح و مدیر تحقیق در بازی آموزش و پرورش.

نویسندگان با تأکید بر بیش از یک دهه تحقیق و طراحی ، نویسندگان مجموعه اصلی اصول را مورد بحث قرار می دهند - "برای تمام یادگیرنده احترام بگذارید" ، برای مبتدیان - و ایده های مربوط به طراحی بازی آموزشی را ذکر می کنند ، ضمن اینکه تأکید می کنند که خودشان ، در مورد مهارت خود ادامه می دهند. .

کلوفر می گوید: "ما یک لیست از اصول داریم." "این یک فرمول نیست."

تعجب ، تعجب

در واقع ، یکی از انگیزه های "بازی های رزونانس" این است که ، در حالی که تجربه و داده ها بازخورد مفیدی را ارائه می دهند ، طراحی بازی یک کار غیرقابل پیش بینی است: هرگز کاملاً مشخص نیست که بازی های خاص با مخاطب چقدر خوب جذب خواهند شد.

اوسترویل می گوید: "طراحی خوب معمولاً تعجب آور است." "این ابتدا شما را شگفت زده می کند ، سپس بازیکن را شگفت زده می کند."



یک بازی 2011 "آموزش بازی" را که با همکاری موسسه اسمیتسونیان ساخته شد ، از بین رفت.

فرضیه این بازی دو ماهه با هزاران شرکت کننده این بود که افراد از آینده در زمان حاضر با ما تماس گرفتند ، با این سؤال که: چه رویدادی پس از زمان حال ما اما قبل از زمان آنها منجر به از بین رفتن سوابق تاریخی تمدن شد؟ با رمزگشایی سرنخ ها ، بازیکنان مجبور بودند اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی زمین ، از جمله دما و داده های گونه ها پیدا کنند و تهیه کنند.

اوسترویل می گوید: "با" از بین رفتن "ما به طور مداوم در حال یادگیری چیزهای جدید در مورد بازیکنان بودیم و بازی را با آنچه در بازیکنان حس می کردیم تغییر دادیم." آنها از عمق درگیری آنها ما را شگفت زده کردند. "

بعضی اوقات تعجب ناشی نمی شود که مردم چگونه یک بازی را انجام می دهند ، بلکه چه کسی آن را بازی می کند. به ترتیب یک جفت بازی که Arcade Education در سال 2008 و 2009 ایجاد کرده است را انجام دهید. "Palmagotchi" یک بازی در سطح متوسطه در مورد زیست شناسی تکاملی است ، شبیه سازی جزیره ای که بازیکنان در مدیریت ایستم به آنها کمک می کنند. "Weatherlings" که با همکاری دانشگاه فنی نانیانگ در سنگاپور ایجاد شده است ، یک بازی به سبک Pokemon با کارتهای جمع آوری آنلاین است که نمایانگر موجودات وابسته به هوا است که در شهرهای آمریکا با یکدیگر نبرد می کنند.

به محققان Education Arcade هشدار داده شد كه انتظار پاسخی بسیار جنسیتی نسبت به بازی ها داشته باشند ، اما در واقعیت ، این اتفاق نیفتاد.

"ما بازخوردهای زیادی از طرف افرادی که می گفتند ، دریافت کردیم ،" آه ، این بازی اول فقط برای دختران جذاب است. Klopfer می گوید ، پسران نمی خواهند آن بازی را انجام دهند. "دوم ، آنها مثل این بودند ، پسران Pokemon بازی می کنند. دختران نمی خواهند که بازی کنند. و ما در واقع فهمیدیم که دختران و پسران به طور یکسان درگیر آنها هستند. ما پسرهای دبیرستانی داشتیم که در آستانه اشک بودیم زیرا پرندگان مجازی آنها مرده بودند. "

پروژه های هنری

به دلایلی مانند این ، محققان آموزش و پرورش Arcade تأکید می كنند كه احتمالاً رویكرد ناهنجاری برای طراحی از كار می رود. بهتر است طراحان یک موضوع بازی را دنبال کنند که به نظر جذاب می رسد و امیدوار باشند که دیگران نیز به آن علاقه پیدا کنند.

هااس ، طراح بازی و دکتری می گوید: "شما باید آن را به عنوان یک پروژه هنری ببینید." کاندیدای آزمایشگاه رسانه ای MIT. "شما باید احساس کنید این چیزی است که مردم می توانند عاشق آن شوند."

با این وجود ، "بازی های طنین انداز" پر است از اصول سازماندهی برای تفکر در مورد بازی های آموزشی ، از جمله چهار اصلی که نویسندگان در ابتدا لیست می کنند. این مفهوم که ما باید "به تمام یادگیرنده احترام بگذاریم" ، به این معنی است که باید بخاطر بسپاریم که یادگیرندگان "انسانهای کاملی با طیف احساسات ، لایک و دوست نداشتن" هستند که اغلب آنها باید با داستان های جالب ، معماها جلب شوند. ، و چالش ها

اوستریول اظهار داشت: "مردم عاشق حل مشکلات هستند." "اگر مردم خیلی بزرگ یا خیلی مبهم به نظر برسند ، مردم لحظه به لحظه می روند. اما اگر می توانید یک مشکل را درک کنید ، مردم تمایل به حل آن دارند. و این همان چیزی است که ما در تلاشیم تا آن را مهار کنیم."

سایر محققان این رشته از این کتاب ستایش کرده اند. Jan L. Plass ، استاد رسانه های دیجیتال و علوم یادگیری در دانشگاه نیویورک ، آن را "یک کتاب بسیار اصیل" و "منبع بسیار با ارزش" برای سایر طراحان خوانده است. هنوز هم ، همانطور که نویسندگان یادداشت می کنند ، تیم آموزش بازی Arcade ادعا نمی کند که برای ایجاد سرگرمی ، انجام بازی های آموزشی ، همه پاسخ ها را دارد. اما آنها حداقل می توانند نشان دهند که چگونه سایر طراحان می توانند موفقیت پیدا کنند.

"آینده ای که ما تصور کنید،" Osterweil می گوید، "است که در آن بازی ما ریاضی می شود نه بازی برای هر معلم مدرسه ابتدایی وسط، بلکه کل جهان از امکانات طوری که بچه ها می توانند خود را در هر تعداد از تجارب معنی دار پیدا کنید."

http://bookmarkbirth.com/story5532517/پمپ-وکیوم-آبی

ایجاد "مجسمه های حرکتی" چاپی 3 بعدی از فیلمهای دو بعدی

تشخیص سریع شیء در فیلم ها با استفاده از بسته بندی های مورد علاقه منطقه

چه چیزی باعث می شود یک بازی ویدیویی آموزشی به خوبی کار کند؟

، ,بازی ,یک ,های ,آموزش ,ها ,می کنند ,است که ,یک بازی ,بازی های ,می گوید ,تمام یادگیرنده احترام

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیجیـت کافه عکس تخفیف دونی دانستنیها فروشگاه اینترنتی طبیعت مگافان | سایت سرگرمی و تفریحی آلفا 11 ریست مگ | ResetMag nasim95